Jak zwrócić towar?

Towar nie spełniający oczekiwań, można zwrócić bez podawania przyczyny. Czas na odstąpienie od umowy to 14 dni.

Bardzo prosimy nie realizować zwrotów Pocztą Polską.

Do zwrotu niezbędny jest: paragon lub jego skan oraz formularz zwrotu/protokół zwrotu, który można pobrać na dole strony.

W ciągu 14 dni od odebrania przesyłki należy nas powiadomić o chęci zwrotu poprzez np.formularz kontaktowy lub  e-mailem na adres znajdujący się na stronie sklepu. Można też wypełnić elektroniczny formularz odstąpienia od zakupu i odesłać go do nas razem ze zwracanym towarem na paczkomat:

WAW391M
Dąbrowskiej 15, Warszawa 01-904
Przy budynku usługowym.
Tel. w sprawie zwrotów: 781399772
 

Dołącz towar i odeślij go do nas w ciągu 14 dni od zakupu.
W ciągu 14 dni od otrzymania towaru lub zwrócimy Ci pieniądze.
Zwracany towar nie może nosić śladów korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech.

Prawo do odstąpienia od umowy na w/w zasadach przysługuje wyłącznie konsumentowi w rozumieniu art. 221 KC. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, skontaktuj się z nami.

Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczany towar był najwyższej jakości. W przypadku stwierdzenia wady w ciągu dwóch lat od wydania towaru, możesz skorzystać z uprawnień przysługujących Ci z tytułu rękojmi.

Aby złożyć reklamację:Prześlij wadliwą rzecz przesyłką opłaconą z góry na koszt własny wraz z żądaniem zawierającym reklamację oraz kopią paragonu/faktury VAT na nasz paczkomat:

WAW391M
Dąbrowskiej 15, Warszawa 01-904
Przy budynku usługowym.
 

Dokument powinien zawierać:  1.imię i nazwisko,
2.adres e-mail
3.adres do korespondencji,
4.nr telefonu,
5.numer produktu,
6.przyczynę reklamacji i datę zakupu,
7.datę wystąpienia wady oraz żądanie.

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do zgłoszonej reklamacji.
Sprzedawane towary mogą być dodatkowo objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.

Szczegółowe zasady zwrotów i reklamacji znajdziesz w regulaminie.

FORMULARZ ZWROTU TOWARU DO POBRANIA