Jak zwrócić towar?

Towar nie spełniający oczekiwań, można zwrócić bez podawania przyczyny. Czas na odstąpienie od umowy to 14 dni.

Bardzo prosimy nie realizować zwrotów Pocztą Polską.

W ciągu 14 dni od odebrania przesyłki należy nas powiadomić o chęci zwrotu poprzez np.formularz kontaktowy lub  e-mailem na adres znajdujący się na stronie sklepu. Można też wypełnić elektroniczny formularz odstąpienia od zakupu i odesłać go do nas razem ze zwracanym towarem na paczkomat:

WAW391M
Dąbrowskiej 15, Warszawa 01-904
Przy budynku usługowym.
Tel. w sprawie zwrotów: 781399772
 

Dołącz towar i odeślij go do nas w ciągu 14 dni od zakupu.
W ciągu 14 dni od otrzymania towaru lub zwrócimy Ci pieniądze.
Zwracany towar nie może nosić śladów korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech.

Prawo do odstąpienia od umowy na w/w zasadach przysługuje wyłącznie konsumentowi w rozumieniu art. 221 KC. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, skontaktuj się z nami.

Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczany towar był najwyższej jakości. W przypadku stwierdzenia wady w ciągu dwóch lat od wydania towaru, możesz skorzystać z uprawnień przysługujących Ci z tytułu rękojmi.

Aby złożyć reklamację:Prześlij wadliwą rzecz przesyłką opłaconą z góry na koszt własny wraz z żądaniem zawierającym reklamację oraz kopią paragonu/faktury VAT na nasz paczkomat:

WAW391M
Dąbrowskiej 15, Warszawa 01-904
Przy budynku usługowym.
 

Dokument powinien zawierać:  1.imię i nazwisko,
2.adres e-mail
3.adres do korespondencji,
4.nr telefonu,
5.numer produktu,
6.przyczynę reklamacji i datę zakupu,
7.datę wystąpienia wady oraz żądanie.

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do zgłoszonej reklamacji.
Sprzedawane towary mogą być dodatkowo objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.

Szczegółowe zasady zwrotów i reklamacji znajdziesz w regulaminie.

FORMULARZ ZWROTU TOWARU DO POBRANIA